You look at me and think, 'she's so happy' but there's so much behind this little smile that you will never know.

Okej...
Vart ska jag börja?
Har inte skrivit här på ett tag..

Hemligheten är att jag har en backup blogg... Som jag inte delar med mig utav.

Så länge ingen läser den så vet ingen heller.

Där skriver jag ner mina tankar... När allt bara känns förjävligt.

Färre som vet det desto bättre kan jag klistra på mitt fejkade leende.

Så den har blivit stadigt uppdaterad.
Det är bara att titta på min bloggdesign...
Smile.
Precis.

You say I'm always happy, and that I'm good at what I do, but what you'll never realize is, I'm a damn good actress too.

Så back to the fun part :)
Idag hoppade vi på terrängbanan och min häst är rent utsagt otrolig.
Helt jävla amasing.
Han hoppar verkligen allt! Han orkar även mycket mer nu och jag har insett att jag behöver ett skarpare bett.
Ett nickelfritt skarpare bett för att slippa dra tag i honom när det inte finns någon broms... :P

Igår kastade han btw ett spö i Dixies ansikte. xD Min otroliga lilla häst.
Han gillar att ta dressyrspön från mig i den smala delen och svinga det runt så att det blir lite "helikopter" varning på det...
Så han tog det kastade runt det och tog sats och släppte det så att det flög rakt i hennes ansikte med ett plångande ljud. XD
Jag skrattade så att jag trodde jag skulle kissa på mig x'D

well well!

Have a nice day ;)


Love you <3
Utan dig hade jag aldrig orkat <3




"Well behaved women rarely make history" -
Marilyn Monroe

2011-07-27 @ 00:10:39 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0