It's Going To Get Better Now...

Jag försöker intala mig själv att det blir bättre. Det ska bli bra nu.
Frågan är bara, Tror jag själv på det?

Det är nog värre än vad folk tror och förhoppningsvis så läser ingen detta heller.
Ingen ska veta.
Ingen behöver veta.
Det handlar bara om mig och mitt uppfuckade sinne.
Funderat många gånger på att gå och få en psykisk utvärdering.
Jag orkar verkligen inte med mig själv.
Skulle vilja slippa alla idiotiska tankar.
Vill ha en paus från livet.

Varför ska man ha livet?
Skulle man inte kunna klara sig bättre utan det?

Jag är också otroligt rädd.
Varför kommer jag inte att tala om.

När ska jag få se ljuset?
Om jag ser det kommer det att vara rätt ljus?
...

2011-04-27 @ 00:08:36 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0