Dagen till ära.

Idag tog jag beslutet att försöka köra seriöst med en ny blogg. x)
Var lite dålig på att uppdatera den andra men men vad ska man göra liksom? =P

Söker någon som kan göra en snygg design eller iaf hjälpa mig för jag gillar inte den här tråkiga -.-
Men men.

Idag har jag varit ledig vilket skulle betyda att jag skulle rida och fixa med odjuret dåra. Men när jag kommer ut i stallet är hela hästen LERGRÅ! >.< Så dagen ägnades åt att duscha en minst lika lycklig häst. Han hatar mig nu xD

Men men nu är han vitare än någonsin och imorgon ska jag konditionsträna honom med Emma och Jackie så det kommer att bli fullt ös.
Tro mig.
Fort kommer det att gå.
Hahaha aja men vet ni någon som har hjärta att hjälpa mig så hör gärna av er =P


xoxo
Här är han då, lillprinsen och jag x)
Jag och Joyride <3
2011-04-06 @ 21:01:05 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Fanny

Går försökte bra? Tycker inte riktigt det hänt så mycket... =P

2011-04-15 @ 23:43:23
URL: http://fnozie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0